Assalamu Alaikum,

Welkom bij Hijab Heela!

Klachten?

We doen uiteraard ons best bij Hijab Heela om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Het kan echter altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland.

Oplossing zoeken via Hijab Heela
We raden u uiteraard aan om klachten als eerste bij ons kenbaar te maken door te mailen naar: info@hijabheela.nl of stuur een WhatsApp berichtje.

Bellen mag ook maar wij raden aan om het via de mail of Whatsapp te doen. Dan staat namelijk op papier wat we met elkaar erover hebben afgesproken en krijgen we daar geen meningsverschillen over.

Leidt dit niet tot een oplossing?

Dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur.

Daarnaast is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie.
Op het moment dat uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Neem contact op met ons: